million banana in this monkey blog
+ follow
pretty monkey
PRESS THE RED BUTTON TO TAKE A PICTURE :)
BACK TO BLOGGER HOME Facebook Twitter
Profile Entries Others

June 28, 2013
kisah sahabat

 I've been stabbed in the back by those I needed most. I've been lied to by those I love. And I have felt alone when I couldn't afford to be. But at the end of the day I had to learn to be my own best friend because there's going to be days where no-one is going to be there for me but myself

  • Tak pernah sekali kau buat sesuatu aku tak support
  • Tapi kau tak pernah sekali support aku 
  • Itu sahabat
  • Tak pernah sekali kau meluah stress, perasaan, aku ignore tapi aku selalu bagi kata semangat kat kau sebab aku tahu kau perlukan
  • Tapi kau bila aku perlukan kau sentiasa negative feedback
  • Itu sahabat
  • Tak pernah sekali aku sakit hati dengan segala ego kau bila malah aku sabar sbb aku tahu itu kau
  • Tapi kau tak pernah nak memahami aku
  • Tak pernah aku rasa seperti memerlukan kau di saat getir macam itu 
  • Tapi kau sibuk dengan ego dan angkuh dengan apa yg kau rasa betul dan selamat, kau terlalu menjaga nama sampai susah nak kau nak tolong seorang yang sangkat kau sahabat, 
  • Kau nak tahu aku terlalu penat melayan ego kau melayan dimana kau sahaja betul melayan keras kepala kau melayan keangkuhan kau. 
  • Aku tetap sabar dan aku sendiri tidak faham kenapa? Maybe itu erti sahabat dimana kita terima buruk baik seseorang itu, tapi kenapa tidak kau macam tu kepada aku? Kenapa hanya aku? Perlu ke akhirkan semua ini? Aku terlebih dari penat sekarang dengan semua ini
DoraThePanda
Don't think will give you my love anymore 

« Older posts | Back To The Top | Newer posts »