million banana in this monkey blog
+ follow
pretty monkey
PRESS THE RED BUTTON TO TAKE A PICTURE :)
BACK TO BLOGGER HOME Facebook Twitter
Profile Entries Others

February 6, 2014

salam,

fuhhhhh after 2 and the half years jadi student diploma business management UNISEL, alhamdullilah berjaya menempuhinya, now tinggal nak graduated je. happy face :)))))))))))
so now duduk rumah jadi bibik terhormat (kerja makan tido). most of my friends dia orang kerja cari pegalaman, terus sambung degree, blaaa..blaaa.blaaaa dan lain-lain. Good for you guys! anyway for me? duduk rumah and lepak being bibik,come on! dah 2 tahun setengah wehhh I'm waiting for this merdeka moment! so totally deserve it kan!!!!!!! anyway being bibik dekat rumah sooooooo not okayyyyy! -____- to many work need to be done! I start to think am I a mom? adoiiiii like every thing me do it oohh! but thank God dapat payment kan ! tak banyak but cukup lah nak beli internet every month kan huaaaahuaaaahuaaaa.

p/s: got to go now, wait for other post yeeee! 

xxoo adora aizi 

« Older posts | Back To The Top | Newer posts »